andra skoldagen

 

 

Hejsan!!
Idag har det varit skola. Det känns faktist underbart att den ha börjat igen.
Jag har inte gjort så mycket idag faktist, Jag har varit på stan och shoppat med pappa ;). Jodå han har faktist ganska bra smak ändå, Jag köpte en sommrig kjol även om det fortfarande är vinter, och så köpte jag en lång tunika vit med ränder i olika färger. sen köpte jag ett par oranga-rosa chinos. Vi köpte mick till min dator med. Så nu kan jag sjunga och spela in så mycket som jag vill, Yippie.
Jag ska nog snart spela in min skiva, med två låtar Kärleken är med Jill Johnsson och Cecilia Lind med Cornelis Vreeswijk &
Jag hoppas verkligen att det ska gå jättebra.
Men nu är klockan 22.49 så nu ska jag sova
                                                                                                     så jag vaknar pigg imorgon pusspuss.






Dagens skämt:
Alla sov utam Lars för han var vaken ;).

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0