fredagsmys

Hallå ! nu är klockan 23:34 på fredagskvällen, det har bara varit jag och mamma i huset idag, pappa stack till hockey, vilma skulle på fest och ida dansade bugg. Det har varit lugnt och skönt, nu sitter jag och försöker lägga upp en video på youtube när jag dansar. & jag ska snart sleepa. Imonn blir det streetdans på morgonen sen ska jag fota min kompis moa vid halv 3,tänkte ta lite vinterkort för det är på tiden för jag har inte tagit så mycket foto på länge, sen på kvällen så är det kulturnatt på stan kanske går dit en sväng med familjen. Jag har skaffat www.videofy.me så jag kan ladda upp videosar till min blogg, men det har inte funkat så bra, men jag ska försöka fixa det. Jag hoppas att ni har det bra, och kommer njuta riktigt mycket av helgen så ses vi nästa gång jag laddar upp ett inlägg förmodligen imorgon. pusspusspussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0